dilluns, 27 de març del 2017

Entre la pitjor mare americana i la invasió del sorral


Al novembre de 2016 vaig escriure un text al meu blog amb el títol "Visca la mercromina !!! Digues com juguen els nens d'avui i et diré en quina societat viuran demà" després de llegir un article sobre sobreprotecció dels infants per part dels pares i la societat en general.


Observava aleshores com progressivament havíem expulsat dels carrers als infants i els havíem reclòs en zones de jocs amb el terra entapissat amb revestiments per amortir els cops ... i il·lustrava aquell text han una foto que jo mateix havia fet en un parc a Toulouse.

Una passejada per la recent estrenada primavera m'ha tornat aquella imatge al cap, amb els bancs buits i els adults ficats a la zona de jocs o enganxats al tobogan.

Entre la proposta de la bloguera estatunidenca Lenore Skenazy que és va guanyar el malnom de "la pitjor mare americana" quan provocativament va dir "jo, deixo els nens al parc, i em vaig al Starbucks a fer un cafè" i invasió del sorral hi ha totes les diferents maneres de criança dels infants

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada